INOVASI ANYAR DURUNG NATE ANA
#sayembaramisuh2018 dening JAWA Sastra

Nanging sayembara iki sawetara wektu mung dianakake ana ing IG, durung bisa nyandak facebook lan Youtube amerga tenaga manungsane Jawasastra isih kepetung kurang.

Kanggo watesan wae. Misuh miturut JAWA Sastra kuwi ekspresi sarana lambe utawa cangkem.sing nggambarake swasana ati. Misuh duweni sipat lugu lan apa anane. Senadyan akeh sing wis nelisik mula bukaning pisuhan lan sejarah pisuhan, malah nganti ana gerakan sing ngupayakake misuh kuwi udu dosa. Nanging misuh dhewe durung entuk kalodhangan papan uga wektu kanggo disayembarakake. Mula kuwi Jawasastra miwiti sayembara sing jane nek manut panemu wong lawas kuwi, “Ora patut”. Kabudayan Jawa butuh ‘pembaharuan’. Kanthi nggawa tema “Mendhing Saru Tinimbang Sara”. Jawasastra yekti nek misuh kuwi bisa dieksplorasi, bisa dikreasi, lan bakal tansah nemu inovasi. Ana ing sayembara iki misuh ora dadi negatif nanging piye carane bisa dadi positif.
.
***
Sementara ini lomba ini hanya bisa dilaksanakan di platform media sosial Instagram. Belum bisa merambah ke facebook dan youtube mengingat SDM Jawasastra yang belum mencukupi.

Sekedar batasan. Misuh menurut Jawasastra adalah ekspresi yang diucapkan yang menggambarkan suasana hati. Misuh memiliki sifat lugu dan apa adanya. Meski sudah banyak yang mengkaji dan menelisih asal usul maupun sejarah misuh, bahkan ada gerakan yang berupaya menyampaikan bahwa misuh itu bukan dosa. Tapi hingga saat in misuh belum mendapat ruang dan waktu untuk menunjukkan ekistensinya dengan cara dilombakan. Oleh karena itu JAWA Sastra menginisiasi lomba yang mungkin menurut perspektif orang kuno, “Tidak pantas”. Kebudayaan Jawa membutuhkan pembaharuan. Dengan mengusung tema “Lebih baik Saru daripada Sara”. Jawasastra yakin bahwa misuh bisa dieksplorasi, dimaknai kembali, dikreasi, dan senantiasa menemukan inovasi. Di dalam sayembara ini misuh mencoba untuk mengambil sisi positif, bukan negatif. “MISUH ADALAH HAK”

NB:
Setiap video yang mendapat juara akan dishare secara luas oleh Jawasastra dengan tetap mencantumkan pembuatnya.
.
#jawasastra #sayembaramisuh2018 #misuh #jancok #bajingan #asu #acaraseni #jaringacara — view on Instagram http://bit.ly/2PYnJiL



edit

Tidak ada komentar: